Så var ännu ett bröllop inom familjen till ända! Denna gången utan missöden hihi – dvs jag lyckades undvika att tappa tårtan denna gången 😉 Tårtan är gjord med inspiration från fantastiskt duktiga Cake Me Happy – allt efter brudparets önskemål. Det var en fantastisk dag, härligt väder, gott sällskap och en hejdundrande fest. Dessutom gick vi alla på helspänn i väntan på resultatet i Eurovision Song Contest och det vet vi ju alla hur det gick 😀 Kunde inte blivit bättre än att toppa dagen med det också – vi dansade järnet till Heroes efter att resultatet kom kan jag säga 😉
Men viktigast av allt – min kusin fick äntligen sin vackra brud! Må de leva lyckliga i alla sina dagar <3
THE END
Vaniljbotten
Blåbärsmousse
Kolamousse
”True love does not come by finding the perfect person, but by learning to see an imperfect person perfectly.”
– Jason Jordan




